Bleckmann Fashion & Lifestyle Logistics bekroond als de winnaar van Trends Gazellen 2019

16 oktober 2019

Bleckmann Fashion & Lifestyle Logistics is tijdens Transport & Logistics Antwerpen 2019 uitgeroepen tot Trends Gazellen 2019 en is dus de snelst groeiende onderneming in de categorie Logistiek en Distributie voor de Retailsector.

Naar goede gewoonte wordt er elk jaar reikhalzend uitgekeken naar de uitreiking van de Trends Gazellen. Een felbegeerde en nationaal gerenommeerde erkenning voor snelgroeiende bedrijven die een integraal onderdeel vormen van het Belgisch economische landschap. Een initiatief van Roularta Media Groep en Trends Magazine waarbij gekeken wordt naar competitieve ondernemingen die het ondernemingsklimaat in hun regio positief beïnvloeden. Zij worden gezien als krachtbronnen van innovatie en werkgelegenheid en vormen op die manier een inspirerend rolmodel voor andere bedrijven.

“Het winnen van deze onderscheiding is het resultaat van 10 jaar inzet en toewijding waarbij we steeds de visie en missie van het bedrijf nastreven. Dit betekent de sector en onze business telkens opnieuw uitdagen op een customer-centered en positieve manier. We bedanken hiervoor graag uitdrukkelijk ons werknemers en teamleden, de klanten en onze businesspartners voor hun essentiële bijdrage aan dit succesverhaal.”, aldus Hilde Ryken, Director Human Resources bij Bleckmann.

Het is dit jaar de 18e editie van de Trends Gazellen en de selectie- en verkiezingsprocedure is gebaseerd op consistente groeicijfers van de Belgische ondernemingen. Omzet, personeelsbestand en toegevoegde waarde dienen consequent in stijgende lijn zijn gedurende de laatste 5 jaar. Iets wat enkel bereikt kan worden indien de onderneming een duidelijke visie op en begrip van zijn markt heeft en de verwachtingen en eisen van de klant weet in te vullen.

Bleckmann is dan ook fier op deze award als Trends Gazelle. Steven Rymenans, co-owner en Strategy Director ziet het als een dubbele overwinning: “Vorige jaar zaten we nog in de categorie van de middelgrote bedrijven, terwijl we dit jaar koploper zijn bij de grote bedrijven. Vooruitgang op alle vlakken, dus. Bovendien wordt er een geheel objectieve maatstaf gehanteerd om de winnaar aan te duiden, louter gebaseerd op de cijfers en prestaties van de onderneming. In alle landen waar we actief zijn, zoals België, Nederland, Verenigd Koninkrijk en de Verenigde Staten kunnen we ‘double-digit’ groeicijfers voorleggen. En dit voor de laatste 5 jaar op rij. Zeker in de e-commerce kennen we een exponentiële groei.”

“Deze award is dan ook een bevestiging van de bedrijfskoers die we varen en toont dat Bleckmann zijn stempel drukt op een hoogst competitieve markt.”

Meer weten?
Dorota Tankink