Bleckmann bekroond als Best Managed Company 2021/2022

24 mei 2022

Deloitte bekroont Bleckmann als Best Managed Company van 2021/2022 in Nederland. Dit gezaghebbende kwaliteitslabel volgt uit een streng en onafhankelijk onderzoek van het audit- & consultingkantoor.

Deloitte roept 22 Nederlandse bedrijven uit tot Best Managed Company 2021/2022. Voor het eerst wordt dit kwaliteitslabel ook aan Bleckmann toegekend. Hiermee wordt de logistieke partner voor groeiende fashion en lifestyle merken gewaardeerd voor zijn uitmuntend management.

Streng en onafhankelijk onderzoek

De erkenning komt na een streng en onafhankelijk proces waarbij het strategisch en operationeel management werd doorgelicht. Hierin werd het management van bedrijven op vier thema’s geëvalueerd: strategie, cultuur, uitvoering & innovatie en financiën.

De titel bekroont de prestaties van het afgelopen jaar. Bleckmann en de andere bekroonde Nederlandse ondernemingen voegen zich toe aan bedrijven over de hele wereld die deze benoeming verdiend hebben.

Gerwin Meulman, Chief Finance Officer: “We zijn trots op de titel Best Managed Company 2021/2022. De bekroning door Deloitte is een mooie pluim voor al onze managers. In de meest diverse afdelingen zetten zij zich in voor ons bedrijf, onze klanten en onze mensen. Met hun daadkracht, stijl van leidinggeven en zorg voor alle mensen in hun team maken zij Bleckmann tot een van de Best Managed Companies van Nederland. Ik wil hen daarvoor dan ook hartelijk bedanken.”

Alle resultaten vind je in het Deloitte-artikel ‘De Best Managed Companies van 2021/2022 zijn bekend’.

Download materialen
Meer weten?